باز جامانده ام ...

منجی بشریت

جهان تشنه کمال اخلاق است

باز جامانده ام ...

منتظر
منجی بشریت جهان تشنه کمال اخلاق است

باز جامانده ام ...

سلام اربابم

حسین جان بازار عاشقی ات خیلی داغ است این روزها ...

به هرکس میرسم بعد از سلام این جمله را میشنوم :

"الحمدالله فردا عازم کوی حسینم "

میبینی ...؟

همه از اجر نوکریشان میگویند و با اشتیاق از تو سخن میگویند

و من دل خوش کرده ام به گفتن جمله ی "التماس دعا "

شاید از طفیل وجود عاشقانت سهمی هم باشد برای من ...

اما دیگر طاقت ندارم خسته شده ام ...

نمیشود که همه از دعوت نامه ای که برایشان فرستادی سخن بگویند و سهم من فقط حسرت باشد و حسرت...

آخر هر روز سهم من فقط شمارش "التماس دعا "گفتن هایی است که بدرقه راه عاشقانت کرده ام ...

دارم از دست میروم ارباب ...

مرا دریاب ...

 

"اللهم الرزقنا کربلا "



نظرات شما عزیزان:

دایی
ساعت18:02---13 آذر 1394
ان شاالله سال دیگه باهم
پاسخ:ان شالله...یاعلی


mmm
ساعت12:23---12 آذر 1394
سلام...انشالله امام حسين روزي همه و ما هم بكنه زيارتشو.جاي قشنگيه اينجا موفق باشيد...ياعلي...
پاسخ:ان شالله ... ممنون شما لطف دارید.بهمچنین.یاعلی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اربعینجامانده حسین دعوتم کن مرا دریاباز دست میروم اقا

تاريخ : سه شنبه 10 آذر 1394 | 11:45 | نویسنده : منتظر |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.